آرا هیات داوران بیست و دومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان

نمایش در انتظار طولانی و وهم سرخ جهت شرکت در جشنواره منطقه ایی انتخاب شدند.




هیات داوران تنها جایزه طراحی بروشور را شامل لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی به خلیل مویدی از نمایش "یادگاری بر خاکستر پروانه ها" اهدا کرد و جایزه بخش طراحی نور شامل لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی را ضمن تقدیر از حبیب الله ناصری، مشترکا به هادی علیشاه پور و پیمان بخشی از نمایش "وقتی این یکی بود اون یکی نبود" و ایوب رحیمی از نمایش "یادگاری بر خاکستر پروانه ها" اهدا کرد.

جایزه بخش طراحی لباس شامل لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی مشترکا به موسی عامری از نمایش "یادگاری بر خاکستر پروانه ها" و علیرضا داوری از نمایش "انتظار طولانی" اهدا شد. در بخش طراحی صحنه نیز لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی به موسی عامری از نمایش "وهم سرخ" اهدا شد.

هیات داوران تنها جایزه این بخش را شامل لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی به عبدالرضا سهرابی آهنگساز نمایش "وهم سرخ" اهدا کرد.

جایزه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی به شاهرخ موسوی از نمایش "یادگاری بر خاکستر پروانه ها"، جایزه دوم شامل لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی به رضا غریب زاده از نمایش "وقتی این یکی بود اون یکی نبود" و جایزه اول شامل لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی به احمد رنجبرنیا بازیگر نمایش "وهم سرخ" اهدا شد.

جایزه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی به ماهان صابری از نمایش "وهم سرخ"، جایزه دوم شامل لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی به ساناز نجفی از نمایش "انتظار طولانی" و جایزه اول شامل لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی به مریم سالاری نسب بازیگر نمایش "انتظار طولانی" اهدا شد.

هیات داوران ضمن ارج نهادن به قلم استاد حسین احمدی نسب و بها دادن به نویسندگان جوان، نمایشنامه "وهم سرخ" را مورد ارزیابی قرار نداد و جایزه سوم نویسندگی را شامل لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی  به مجتبی سلیمی نویسنده نمایشنامه "یادگاری بر خاکستر پروانه ها" اهدا کرد. همچنین جایزه دوم شامل لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی به یاسین بهرامی و علی ذاکری نویسندگان نمایشنامه "وقتی این یکی بود اون یکی نبود" اهدا شد. هیات داوران هیچکدام از نمایشنامه ها را حائز رتبه نخست ندانست.

در بخش کارگردانی، جایزه سوم شامل لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی به رضا غریب زاده کارگردان نمایش "وقتی این یکی بود اون یکی نیود"، جایزه دوم شامل لوح تقدیر و نیم سکه بهارآزادی به علیرضا داوری کارگردان نمایش "در انتظار طولانی" و جایزه اول شامل لوح تقدیر و یک سکه تمام بهارآزادی به حسن سبحانی کارگردان نمایش "وهم سرخ" اهدا شد.

هیات داوران ضمن تقدیر از گروه نمایش "وقتی این یکی بود اون یکی نبود" از کارگردان نمایش مذکور به همراه چهار نفر از بازیگران تحت پوشش سازمان بهزیستی جهت حضور در جشنواره تئاتر منطقه ای برای کسب تجربه بیشتر دعوت به عمل آورد. همچنین جایزه کار برگزیده دوم شامل تندیس جشنواره، یک سکه تمام بهارآزادی و معرفی جهت حضور در جشنواره تئاتر منطقه ای به نمایش "در انتظار طولانی" از شهرستان رودان اهدا شد. جایزه کار برگزیده اول نیز شامل تندیس جشنواره، تمام و ربع سکه بهارآزادی و معرفی جهت حضور در جشنواره تئاتر منطقه ای به نمایش "وهم سرخ" از شهرستان میناب اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد