هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، کرامت بلالی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: تفاوت هشتمین دوره ازاین جشنوارهبا سال قبل دراین است که امسال اجرای آثار رسیده، به مدت یک ماه ادامه داشت.

  

وی با اشاره به اینکه ۶۰ طرح به دبیرخانه رسید، افزود: از این تعداد ۱۱ طرح از استان‌های تهران، خوزستان، همدان، خراسان رضوی و هرمزگان به معرض دید عموم در آمد.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این کارها در یک ماه به نمایش در آمد و هر استان ۳ کار عمومی را به نمایش در آمد.

بلالی با اشاره به اینکه یکی از گروه‌های استان تهران با توجه به فوت یکی از بازیگرانش، به جشنواره نرسید، خاطرنشان کرد: سال قبل، جشنواره در ۳ روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسوولان استانی بنا با اعتقادی که به ارزش‌ها داشتد، پای کار آمدند، تصریح کرد: به همین دلیل، تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از استقبال ۶هزار نفری مردم فرهنگ‌دوست هرمزگانی از اجرای عمومی آثار ارائه شده در جشنواره خبر داد و کفت: در هشتمین دوره از جشنواره تئاتر رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو مخاطب‌پروری ضورت گرفت و در واقع می‌توان گفت که این جشنواره اکنون مخاطب خاص خودش را دارد.

بلالی با اظهار اینکه امیدواریم این جشنواره سال آینده با شیوه بهتری اجرا شود، ادامه داد: دراین دوره از جشنواره همچنین از کارشناسان زبده مذهبی نیز بهره گرفته شد.

وی در انتها نیز با بیان اینکه این جشنواره باید بین المللی شود، تاکید کرد: استقبال بی‌نظیر مردم نشان‌دهنده این است که به اهداف خود در جشنواره تئاتر رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو دست یافته ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد