آراء هیئت داوران هشتمین جشنواره سراسری تأتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو

به گزارش روابط عمومی ‌اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، هیأت داوران این دوره از جشنواره در بخش طراحی صحنه دو انتخاب داشت که برگزیده دوم به نمایش«ماهان و ۸ موشک کاغذی» از استان خراسان رضوی آقای میثم نویریان و برگزیده اول به نمایش«اتوبوس بابا رحیم» از استان همدان به آقایان محسن پورقاسمی و حمید ترابی اهداء شد.

  

بخش طراحی و دوخت لباس:

در بخش طراحی و دوخت لباس نیز هیئت داوران تنها یک نفر را شایسته تقدیر دانست و جایزه این بخش به نمایش«من نمی‌خوام انگور باشم» از استان هرمزگان به آقای مصیب داوری اهداء شد.

بخش طراحی صحنه و ساخت عروسک:

در بخش طراحی و ساخت عروسک، هیئت داوران هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو یک نفر را برگزیده دانست و جایزه این بخش به نمایش«خارج از نت» از استان تهران، خانم سمیه گلباز اهداء شد.

بخش انتخاب بهترین موسیقی:

هیئت داوران این دوره از مسابقه در بخش موسیقی نیز یک برگزیده اعلام کرد و تنها جایزه این بخش به نمایش«خارج از نت» از استان تهران، آقای آرش قاسمی اهداء شد.

بخش بازیگری خردسال:

در بخش بازیگری خوردسال هیئت داوران دو انتخاب داشت و جایزه این بخش به خانم شیده یزدانی در نقش«شیده» در نمایش«ماهان و ۸موشک کاغذی» از استان خراسان رضوی و خانم آرتینا محمدیان در نقش مادر قلی در نمایش«قلی قلمبه» از استان هرمزگان اهداء شد.

بخش بازیگری پیشکسوت:

هیئت داوران این دوره از جشنواره در بخش بازیگری پیشکسوت نیز یک انتخاب داشت و جایزه این بخش به آقای حسین طاهری در نقش«مهماندار» نمایش«یک قاب ساده» از استان خراسان رضوی اهداء شد.

بخش بازیگری زن:

بخش انتخاب برگزیدگان بازیگری زن ۳ برگزیده داشت و جایزه سوم این بخش به نمایش«من نمی‌خوام انگور باشم» از استان هرمزگان خانم عاطفه اقتداری اهداء شد و جایزه‌های نفرات دوم و اول به ترتیب به خانم‌ها صبا عدالتیان برای نقش‌آفرینی در نقش«صبا» نمایش«ماهان و ۸موشک کاغذی» از خراسان رضوی و خانم معصومه قدرتی از استان هرمزگان برای بازی در نقش«بی بی» نمایش«وقتی دلت می‌گیره امام‌رضا(ع) دستت رو می‌گیره» اهداء شد.

بخش بازیگری مرد:

در بخش بازیگری مرد سه برگزیده داشت و جایزه سوم این بخش به نمایش«قلی قلمبه» از استان هرمزگان، به آقای هومان محسن‌زاده در نقش«قلی» اهداء شد.

جایزه دوم و اول این بخش نیز به ترتیب به آقایان غلامرضا جهانپا برای بازی در نقش«نگهبان» و جواد محمدزاده برای نقش‌آفرینی در نقش«آشپزباشی» نمایش«ماهان و ۸موشک کاغذی از استان خراسان رضوی اهداء شد.

بخش عروسک گردانی:

هیئت داوران دراین بخش نیز ۳برگزیده اعلام کرد و جایزه سوم به نمایش«خانه خورشید» از استان خراسان رضوی خانم سعیده امین‌زاده عروسک‌گردان«گربه» اهداء شد.

برگزیده دوم این بخش به نمایش«اتوبوس بابا رحیم» از استان همدان بطور مشترک به آقایان حامد ترابی و مسعود طاهری‌عضد و خانم‌ها ساناز خوش‌مهر و اعظم ترابی، عروسک‌گردان‌های«راننده» و«اسب ترکمن» اهداء شد.

برگزیده اول این بخش نیز به عروسک‌گردان‌های نمایش«خارج از نت» از استان تهران به خانم‌ها نگار میرفخرایی و مریم ایرانمنش اهداء شد.

بخش کارگردانی:

هیئت داوران دراین بخش ۴برگزیده داشت و برگزیده سوم بطور مشترک به کارگردان نمایش«اتوبوس بابا رحیم» از استان همدان و آقای محسن پور قاسمی کارگردان نمایش«ماهان و ۸موشک کاغذی» و آقای سید جواد رحیم‌زاده از استان خراسان رضوی اهداء شد.

برگزیده دوم این بخش به کارگردان نمایش«خارج از نت» از استان تهران به آقای داوود بختیاری اهداء شد و آقای رضا جوشعار برای کارگردانی نمایش«قلی قلمبه» از استان هرمزگان موفق به کسب جایزه نخست این بخش شد.

بخش نویسندگی:

هیئت داوران هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و جشنواره عروسکی ضامن آهو دراین بخش ۲برگزیده داشت و بدون انتخاب جایزه نفر اول، جایزه سوم این بخش به آقای رضا جوشعار از استان هرمزگان برای نویسندگی نمایش«قلی قلمبه» رسید و همچنین جایزه نفر دوم نیز به خانم‌ها سمیه گلباز و مریم ایرانمنش برای نویسندگی نمایش«خارج از نت» اهداء شد.

هیأت داوران نمایش‌های برگزیده جشنواره را بدین شرح معرفی کردند:

در بخش عروسکی: نمایش«خارج از نت»

در بخش صحنه‌ای: نمایش«قلی قلمبه»

بدین ترتیب با معرفی و تجلیل از نفرات و گروه‌های برتر هر بخش، هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو به کار خود پایان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد