جدول اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان اعلام شد


معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به جدول اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان گفت: در این دوره از جشنواره 6 اثر در روزهای 27 الی 30 شهریور ماه در فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب به روی صحنه می‌روند.

  

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان، کرامت بلالی دراین باره اظهارکرد: نخستین نمایش با نام “وای” روز پنج شنبه ۲۷/۶/۹۳ ساعت ۱۶ به نویسندگی و کارگردانی«عبدالحمید سالاری» از بندرلنگه در پلاتو آفتاب به روی صحنه می‌رود و همچنین نمایش« ۹=۱+۵» نیز در همین روز در فرهنگسرای طوبی ساعت ۳۰/۲۰ به کارگردانی«ایوب رحیمی» از میناب آماده اجرا است.

وی ادامه داد : جمعه ۲۸/۶/۹۳ همزمان با دومین روز از این جشنواره، نمایش«غزل پری دریایی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری از بندرعباس در دو سانس، ساعت ۱۶ و ۲۰ در پلاتو آفتاب به روی صحنه می‌رود و همچنین نمایش«میز شام به افتخار پسر خوانده» نیز به کارگردانی حسین کعبی از بندرعباس در دو سانس، ساعت ۱۸ و ۲۰ در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه می‌رود.

بلالی با اظهار اینکه در ۲۹شهریورماه نیز نمایش«وای» از بندرلنگه به نویسندگی و کارگردانی عبدالمحمد سالاری از بندرلنگه در ساعت ۱۰صبح و نمایش«کابوس» به کارگردانی علی رحیمی از میناب در محل پلاتو آفتاب به روی صحنه می‌رود، خاطرنشان کرد: دراین روز همچنین نمایش«دیدار به ماه و آیینه» به کارگردانی فریبا آذر از بستک در ساعات ۱۶ و ۲۰ در فرهنگسرای طوبی به نمایش در می‌آید.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: در آخرین روز از بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان، یکشنبه ۳۰/۶/۹۳ نمایش«کابوس» به کارگردانی علی رحیمی از میناب در ساعت ۱۰ صبح در پلاتو آفتاب به روی صحنه می‌رود.

کرامت بلالی افزود: به علت استقبال مردم و هنرمندان گروه‌های نمایشی دو اجرا خواهند داشت که یک اجرای آن رقابتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد