اعلام اسامی داوران نهایی بیست و ششمین جشنواره تأتر هرمزگان


معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از انتخاب داوران نهایی بیست و ششمین جشنواره تأتر هرمزگان، از سوی مرکز هنرهای نمایشی خبر داد.

  

به گزارش به گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان، کرامت بلالی دراین خصوص اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره تأتر هرمزگان از امروز، ۲۷شهریورماه به مدت چهار روز در فرهنگسرا طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه کار بازبینی آثار دریافتی در دبیرخانه جشنواره توسط داوران برجسته استانی صورت گرفته است، افزود: طبق دستورالعمل جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داوران نهایی جشنواره نمی توانند استانی باشند و به همین دلیل از میان چهره‌های برجسته کشوری، سه نفر انتخاب شده اند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از میان چهره های شاخص مطرح شده برای انجام داوری نهایی، محمدرضا رحیمی و سیمین امیریان انتخاب شده اند.

بلالی ادامه داد: همچنین محمد علی دشتگلی بعنوان ناظر هیئت داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی کشور دراین دوره از جشنواره حضور دارد.

وی با اظهار اینکه تعداد ۲۲متن نمایشی در دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان دریافت شده، بیان کرد: از این تعداد، ۱۹ اثر مورد بازبینی قرار گرفتند و نهایتا” ۶اثر از سوی هیئت بازبینی به جشنواره راه یافتند.

گفتنی است، بیست و ششمین جشنواره تأتر هرمزگان از ۲۷شهریورماه در محل فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس باحضور ۶گروه از شهرستان های بندرعباس بندرلنگه، ، میناب و بستک در حال برگزاری است و تا ۳۰شهریورماه ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد