هرمزگان یک استان تئاتردوست است

داور نهایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان گفت: هرمزگان استانی هنر دوست، فعال و تئاتر دوست است که هنر مندان آن با علاقه و پشتکار فعالیت می کنند.


http://farhangehormozgan.ir/wp-content/uploads/2014/09/IMG_4049.jpg

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان، سیمین امیریان با تقدیر از برگزارکنندگان بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان اظهار کرد: تئاتر ایران قابل قیاس با کشور های دیگر نیست، زیرا امروزه در بسیاری از کشورها مولتی مدیا های مختلف جایگزین هنر تئاتر شده است ولی در ایران هنرمندان تئاتر هنوز فعالانه کار می کنند.

وی درخصوص تاثیربرگزاری چنین جشنواره هایی در ارتقاء و اعتلای سطح هنر تئاتر گفت: تاثیر هر جشنواره بر میگردد به مفاد جشنواره و اینکه آن جشنواره چگونه برنامه ریزی شده و با چه هدفی بوده است.

وی ادامه داد: گاهی یک جشنواره برای بالا بردن سطح تکنیک هنر مندان است، گاهی نیز از متخصصین استفاده می شود که سبب ارتقاء کیفیت می شود و گاهی نیز به صورت مسابقه است که با توجه به هدف و مفاد جشنواره میزان و نحوه تاثیرگذاری آن فرق میکند.

امیریان در خصوص جایگاه تئاتر هرمزگان در بین سایر استانها گفت: نمی توان تئاتر یک استان را با استان های دیگر قیاس کرد، زیرا هر استانی را باید بر مبنای شرایط آب و هوایی، مشکلات خاص آن استان و… در نظر گرفت.

لازم به ذکر است، بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان، از ۲۷ لغایت ۳۰ شهریورماه در فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد