آراء بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان

آراء بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان اعلام و از نفرات و گروه های برتر در آیین اختتامیه این دوره از جشنواره تقدیر شد.


http://farhangehormozgan.ir/wp-content/uploads/2014/09/IMG_4806.jpg

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان، آراء هیئت داوران این دوره از جشنواره به شرح زیر است:

۱-     بروشور

هیئت داوران از میان بروشورهای نمایش های شرکت کننده در جشنواره با اهداء لوح تقدیر و مبلغ ۲میلیون ریال از بروشور نمایش«غزل پری دریایی» به آقای علیرضا داوری تقدیر به عمل آورد.

۲-     طراحی نور

هیئت داوران از میان نورپردازان نمایش های شرکت کننده در جشنواره سه کاندید به شرح ذیل دارد: الف)نمایش دیدار به ماه و آیینه از شهرستان بستک ب) نمایش غزل پری دریایی از شهرستان بندرعباس ج)نمایش کابوس از شهرستان میناب

هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار ریال از آقای عیسی رحمانی نورپرداز نمایش دیدار به ماه و آیینه تقدیر به عمل آورد.

۳-     طراحی لباس

هیئت داوران از میان طراحان لباس نمایش های دیدار به ماه و آیینه، غزل پری دریایی و کابوس با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳میلیون ریال به خانم شیوا قاسمی از نمایش کابوس از شهرستان میناب اهداء کرد.

۴-     ماسک و گریم

با رای هیئت داوران، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲میلیون ریال به آقای جعفر احمدزاده گریمور نمایش«۹=۱+۵» از شهرستان میناب اهداء شد.

۵-     موسیقی

با رای هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵میلیون ریال به موسیقی نمایش«میز شام به افتخار پسرخوانده» به گروه توییت اهداء شد.

۶-     بازیگری خردسال

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲میلیون ریال را به هدی رحمانی بازیگر خردسال نمایش«دیدار به ماه و آیینه» اهداء نمود.

۷-     بازیگری زن

دراین بخش هیئت داوران ضمن تقدیر از خانم ها اسماء روشن دل از نمایش کابوس و ساجده حاجی زاده از نمایش غزل پری دریایی جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار ریال را مشترکا به خانم ها فریده سلمانی از نمایش«غزل پری دریایی» و غزل جعفری از نمایش«دیدار به ماه و آیینه» اهداء شد.

همچنین هیئت داوران جایزه دوم این بخش را شامل لوح تقویر و جایزه نقدی به مبلغ ۲میلیون و ۵۰۰هزار ریال را مشترکا به خانم فریده گرمساری از نمایش«غزل پری دریایی» و«شیوا قاسمی» از نمایش کابوس اهداء نمود.

هیئت داوران جایزه اول این بخش را شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۵میلیون ریال را به خانم الهه زینلی از نمایش«۹=۱+۵» از میناب اهداء نمود.

۸-     بازیگری مرد

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از آقای عبدالرضا بلوچ نژاد از نمایش«غزل پری دریایی»، جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار ریال مشترکا به آقایان ابوالقاسم احدیان از نمایش«۹=۱+۵» و احمد عباد از نمایش«دیدار به ماه و آیینه» اهداء نمود.

همچنین هیئت داوران جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲میلیون و ۵۰۰هزار ریال را مشتکرا به علی صداقت منش از نمایش«میز شام به افتخار پسرخوانده» و یوسف بهرامی از نمایش«کابوس» اهداء نمود.

هیئت داوران جایزه اول این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۵میلیون ریال را به جعفر قاسمی از نمایش«۹=۱+۵» اهداء نمود.

۹-     نویسندگی

هیئت داوران جایزه سوم این بخش را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳میلیون ریال به آقای حسن آماسه نویسنده نمایش«دیدار به ماه و آیینه» از شهرستان بستک اهداء نمود.

همچنین جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی و مبلغ ۴میلیون ریال به آقای جعفر معیری نویسنده نمایش«کابوس» اهداء شد.

هیئت داوران جایزه اول این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۶میلیون ریال را به نویسنده نمایش«غزل پری دریایی» آقای علیرضا داوری اهداء نمود.

۱۰-کارگردانی

هیئت داوران جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را به آقای ایوب رحیمی و جعفر قاسمی کارگردانان نمایش«۹=۱+۵» اهداء نمود.

جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴میلیون ریال به آقای علیرضا داوری کارگردان نمایش«غزل پری دریایی» از شهرستان بندرعباس اهداء شد.

با رای هیئت داوران، جایزه اول این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۶میلیون ریال به کارگردان نمایش«کابوس»، آقای علی رحیمی از هشرستان میناب اهداء شد.

لازم به ذکر است، هیئت داوران تلاش صمیمانه و جمعی گروه نمایش«وای» را پاس داشته و ایده لحاظ شده را قابل تقدیر دانست. بدیهی است که این ایده می توانست با لحاظ کردن زمینه های اجرایی مناسب و هندسی درست و کنترل حرکات بازیگران، بهتر به بار بنشیند. بدینوسیله از گروه نمایش وای با اهداء لوح تقدیر، تقدیر به عمل آمد.

هیئت داوران نمایش های ذیل را به جشنواره تئاتر منطقه ای معرفی نمود:

۱-     نمایش«کابوس» از شهرستان میناب

۲-     نمایش«غزل پری دریایی» از شهرستان بندرعباس

ضمنا، نمایش«۹=۱+۵» از شهرستان میناب به عنوان اثر سوم به اداره کل هنرهای نمایشی تهران جهت بررسی، معرفی شد.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان از ۲۷ لغایت ۳۰شهریورماه باحضور ۶گروه از شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و بستک برگزار شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد