نمایش«چرک کف‌دست» از میناب به نهمین جشنواره بین‌امللی تئاتر مریوان راه یافت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب از راه‌یابی نمایش«چرک کف دست» از این شهرستان به نهمین جشنواره بین‌المللی مریوان خبر داد.
  

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، رضا اوژند با اعلام این خبر اظهار کرد: از راه‌یابی گروه هنری«انگاره» به سرپرستی علی رحیمی با نمایش خیابانی چرک کف دست به بخش مسابقه نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد.

وی با اشاره به ارسال۱۱ اثر از شهرستان میناب به نهمین جشنواره تئاتر مریوان، افزود: از این میان تنها یک اثر پس از بازبینی آثار به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر مریوان از سری جشنواره‌هایی است که هرساله میزبان گروه‌های نمایشی از سراسر کشور است و امسال در این جشنواره از بین ۲۵۵ اثر رسیده به دبیر خانه جشنواره، ۵ اثر در بخش آئینی و ۲۳ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

اوژند با اظهار اینکه نمایش چرک کف دست به کارگردانی علی رحیمی به موضوعات اجتماعی وآسیب ها ومعضلات اجتماعی پرداخته است، ادامه داد: این جشنواره از ۲۵ لغایت ۳۰ مهرماه در مریوان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد