اختتامیه جشنواره تئاتر استانی هرمزگان



نمایشهای "من خدا را دوست دارم" از شهرستان بندرلنگه و "آخرین مروارید" از شهرستان میناب به عنوان برترین آثار بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان به جشنواره منطقه ای راه پیدا کردند.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان بعد از ظهر شنبه با معرفی آثار برتر در هرکدام از بخشها به کار خود پایان داد.

آراء هیئت داوران این جشنواره به شرح زیر است:

در بخش موسیقی: از بین چهار کاندید این بخش یعنی آهنگ سازان نمایش های 1-«آخرین مروارید» 2- «فریادی در خیال» 3-«مرگ ناصری» 4-«من خدا را دوست دارم»  محمد حسین داستان آهنگ ساز نمایش «من خدا را دوست دارم» از بندرلنگه مورد تقدیر قرار گرفته و علی اسدی و نیما شعبانی آهنگ سازان نمایش «مرگ ناصری» از میناب به عنوان اثر برگزیده جشنواره انتخاب شدند و با اهداء تندیس جشنواره از آنها تقدیر شد.

در بخش طراحی لباس: ضمن تقدیر از مریم ذاکری طراح لباس نمایش« آخرین مروارید » از میناب، جایزه این بخش به همراه تندیس جشنواره به فریبا آذرهنگ طراح لباس نمایش «سنگار» از شهرستان بستک تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه: جایزه طراحی صحنه به همراه تندیس این جشنواره به مونا سلیمانی طراح صحنه نمایش «پیتزا گوشت» اهداء شد.

در بخش بازیگری زن: ماهان صابری برای بازی در نمایش «آخرین مروارید» از میناب رتبه اول به همراه تندیس جشنواره، راضیه سالاری برای بازی در نمایش «من خدا را دوست دارم» از بندرلنگه رتبه دوم، مریم سالاری نسب بازیگر نمایش «سنگار» از بستک و شیوا قاسمی بازیگر نمایش «فریادی در خیال» به طور مشترک رتبه سوم بازیگری را دریافت کردند و از میترا سالاری نسب بازیگر نمایش «سنگار» از بستک، خدیجه خنفری بازیگر نمایشه «غرغشه در فرکانس دوخت» از بندرعباس، فتحیه بقایی بازیگر نمایش «مقاومت ناپذیری کینه از کار افتاده» از بندرعباس و مانا زمانی بازیگر نمایش «مرگ ناصری» از میناب تقدیر به عمل آمد.

در بخش بازیگری مرد: حبیب الله ناصری بازیگر نمایش «آخرین مروارید» از میناب رتبه اول به همراه تندیس جشنواره، احمد رنجبرنیا بازیگر نمایش «مرگ ناصری» از میناب رتبه دوم و بهنام پانیزه بازیگر نمایش «من خدا را دوست دارم» از بندرلنگه رتبه سوم را دریافت کردند و از علی ذاکری بازیگر نمایش «معشوقه من خواب است» از بندرعباس، رضا فتحی مقدم بازیگر نمایش «پیتزا گوشت» از بندرعباس و محمود سلیمی زاده بازیگر نمایش «غرغشه در فرکانس دوخت» از بندرعباس تقدیر به عمل آمد.

در بخش نویسندگی: از نمایشنامه های «فریادی در خیال» نوشته جعفر مؤیدی، «پیتزا گوشت» نوشته سعید موحدی، «سنگار» نوشته علی رضا داوری، «غرغشه در فرکانس دوخت» نوشته مجتبی سلیمی و «من خدا را دوست دارم» نوشته حسین ابراهیمی به عنوان متون برگزیده تقدیر شد.

در بخش کارگردانی: عبدالمحمد سالاری کارگردان نمایش« من خدا را دوست دارم» رتبه اول، ایوب رحیمی و جعفر قاسمی کارگردانان نمایش «آخرین مروارید» رتبه دوم و حسین غلامشاهی کارگردان نمایش «غرغشه در فرکانس دوخت» و علی رحیمی کارگردان نمایش «فریادی در خیال» به طور مشترک جایزه رتبه سوم را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش : نمایش های «آخرین مروارید» به کارگردانی ایوب رحیمی و جعفر قاسمی از میناب و نمایش «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی عبدالمحمد سالاری از بندرلنگه توسط هیئت داوران جشنواره یعنی فرهاد مهندس پور، مهرداد رایانی مخصوص و امیر حسین حریری به عنوان آثار برگزیده این جشنواره جهت حضور در جشنواره تئاتر منطقه ای انتخاب شدند.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان با رقابت 9 گروه نمایشی در شهرستان بستک برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد