راهیابی گروه هنری آنامیس میناب به جشنواره تأتر سراسری ماه

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب از راه یابی گروه هنری آنامیس این شهرستان به بیست و سومین جشنواره تأتر سراسری ماه در تهران خبر داد.

  

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، رضا اوژند با  اعلام این خبر اظهار کرد: گروه هنری آنامیس شهرستان میناب با نمایش«آقای قاضی صدایم را می شنوید»، به بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر ماه، راه یافته است.

وی افزود: جشنواره منطقه ۵ کشور با حضور آثاری از استانهای هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهکلویه و بویراحمد، فارس و ایلام از ۱۷لغایت ۲۱ در بوشهر برگزار شده است.

اوژند خاطرنشان کرد: در این جشنواره ۱۲ اثر شرکت داشتند که از بین آثار رسیده، پس از ۳ روز رقابت و داوری، نمایش های«آقای قاضی صدایم را می شنوید» به نویسندگی و کارگردانی حسن سبحانی مینابی از استان هرمزگان، و نمایش«گفت و گوهای خانوادگی» از استان خوزستان و نمایش سرخورده از استان بوشهر به بیست و سومین جشنواره تئاتر سراسری ماه راه پیدا کردند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب بیان کرد: بیست و سومین جشنواره تئاتر سراسری ماه از ۲۲ لغایت ۲۸ مهرماه در تهران برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد