انتخاب گروه های شرکت کننده در جشنواره تأتر هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره تأتر استان هرمزگان آثار راه یافته به این دوره از جشنواره را اعلام کرد.   

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره تأتر استانی از نظر کیفی در سطح مطلوبی جهت ارائه نمایش ها به جشنواره منطقه ای برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره آثاری متفاوت از سال های قبل به دوره نهایی بیست و ششمین جشنواره تأتر استان راه یافته است، افزود: بنا بر تصمیم هیئت داوران، حضور قطعی گروه های شرکت کننده دراین دوره از جشنواره منوط به بازبینی مجدد آثار از سوی هیئت داوران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: سعی می شود در این دوره از جشنواره سطح کیفی نسبت به دوره های قبل ارتقاء یابد، زیرا جشنواره تأتر استانی می تواند موجب رشد و پویایی جامعه هنرمندان این عرصه شود.

درویش نژاد با اعلام آثار راه یافته از دید هیئت داوران این دوره از جشنواره، گفت: مجموعا ۱۹ اثر از سراسر استان در دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره تأتر هرمزگان دریافت شد که پس از بازبینی، توسط هیئت داوران و کارشناس مذهبی، شش اثر(منوط به بازبینی مجدد) انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این آثار از شهرستان های میناب، بندرعباس، بستک و بندرلنگه انتخاب شده اند، اظهار کرد: نمایش«۹=۱+۵» به کارگردانی ایوب رحیمی و جعفر قاسمی و نمایش«رقص مردگان» به کارگردانی علی رحیمی از میناب، نمایش«غزل پری دریایی» به کارگردانی علیرضا داوری و نمایش «میز شام برای پسر خوانده» به کارگردانی حسین کعبی از بندرعباس، نمایش«وای» به کارگردانی عبدالمحمد سالاری از بندرلنگه و نمایش«دیدار به آیینه ماه» به کارگردانی فریبا آذر از بستک برای بازبینی نهایی انتخاب شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد