آموزش هنرمندان تئاتر در شهرستان با جدیت بیشتری ادامه یابد

کارگردان نمایش«دیدار به ماه و آیینه» از بستک گفت: آموزش یکی از مسائل حائز اهمیت درخصوص تئاتر استان است و آموزش ها ویژه هنرمندان شهرستانی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
  

به گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان، فریبا آذر با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره از جشنواره، اظهار کرد: بیست و ششمین دوره از جشنواره تئاتر هرمزگان در سطح مطلوبی درحال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره استرس خاص خودش را دارد، افزود: نظرخواهی از شرکت کنندگان در جشنواره می تواند در برگزاری هرچه بهتر دوره های آینده موثر باشد.

کارگردان نمایش«دیدار به ماه و آیینه» با تاکید براینکه تئاتر در شهرستان های هرمزگان نیز پیشرفت چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: با این وجود مسئولان باید توجهی مضاعفی به شهرستان ها داشته باشند و دوری از مرکز نباید مانعی برای سرعت پیشرفت و رشد تئاتر در شهرستانها شود.

آذر ادامه داد: آموزش نیز یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت درخصوص تئاتر استان است، چرا که هنرمندان در هر سطحی که قرار داشته باشند، آموزش های بیشتر می تواند در پیشرفت آنها موثر باشد.

وی گفت: البته برخی آموزش تئاتر استان را فقط در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در بندرعباس راه اندازی شده می بینند، درحالی که فراگیری آموزش برای آموزش هنرمندان تئاتر شهرستانها مقدور نیست.

این کارگردان تئاتر با تاکید بر حمایت هرچه بیشتر مسئولان از تئاتر استان و با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان اضافه کرد: پرداخت ها به گروه های تئاتر نیز باید نحوی باشد که موجب دلگرمی هنرمندان شود.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان، از ۲۷ لغایت ۳۰ شهریورماه در فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد