اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان که 23 مهر ماه در شهرستان رودان آغاز شده بود شب گذشته با تقدیر از مقام آورندگان و برگزیدگان به کار خود پایان داد . 

نمایش های برگزین از شهرستان رودان و کشفی برای زنده ماندن از بندرعاس جهت حضور در جشنواره منطقه ای معرفی می گردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، آراء هیئت داورب به شرح ذیل توسط پیمان شریعتی از داوران جشنواره قرائت شد :
آراء هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان
-    بخش بروشور
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می گردد به محمد صفایی برای طراحی بروشور نمایش برگزین از رودان .
-    بخش طراحی نور
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می گردد به هادی علیشاهپور و پیمان بخشی برای طراحی نور نمایش کشفی برای زنده ماندن ... از بندرعباس .
-    بخش موسیقی
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می گردد به سعید محمدی آهنگ سازی نمایش شو نیمه برات از میناب .
-    بخش گریم ماسک
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می گردد به رحیمه ایرانمنش برای طراحی ماسک و نقاب نمایش بلندترین جای دنیا از بندرعباس.
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می کردد به عبدالعزیز سمائی برای  طراحی گریم  نمایش کشفی برای زنده ماندن.
-    بخش طراحی لباس
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می کردد به سمیه دهقانی نظام آبادی برای نمایش کشفی برای زنده ماندن از بندرعباس.
-    بخش طراحی صحنه
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به طور مشترک تقدیم می کردد به : صانع رحیمی برای طراحی صحنه نمایش شو نیمه برات و عارف نیکخواه برای طراحی صحنه نمایش برگزین از رودان .
-    بازیگر خردسال
جایزه ویژه هیئت داوران بخاطر بازی زیبا ، روان و صمیمی اهداء می شود به بازیگر خردسال مائده علی آبادی برای نمایش رویای تفتیده از بندرلنگه .
تقدیر ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی اهداء می شود به مریم دلاوری بخاطر بازی در نمایش برگزین از رودان .
-    بازیگری زن
رتبه سوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه ویژه جشنواره به طور مشترک تقدیم می گردد به : فریده سلمانی بخاطر بازی در نمایش سوخته دلان گرومی از بندرعباس و مریم ذلفی زاده بخاطر بازی در نمایش کشفی برای زنده ماندن از بندرعباس .
رتبه دوم بازیگری در این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می گردد به شیوا قاسمی بخاطر بازی در نمایش شو نیمه برات از میناب .
رتبه اول بازیگری در این بخش شامل تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم می گردد به سمیه عشایری نژاد بخاطر بازی در نمایش کشفی برای زنده ماند از بندرعباس .
-    بازیگری مرد
تقدیر ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی بخاطر بازی زیبا و روان اهداء می گردد به استاد پیشکسوت عبدالرضا بلوچ نژاد از نمایش اعداد در بیابان .
رتبه سوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به طور مشترک تقدیم می گردد به احمد شنبه نیا بخاطر بازی در نمایش سودای مهتاب از میناب و هادی علیشاپور بخاطر بازی در نمایش بلند ترین جای دنیا از بندرعباس.
 رتبه دوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به طور مشترک تقدیم می گردد به علی رحیمی بخاطر بازی در نمایش شو نیمه برات از میناب و حسن ذاکری بخاطر بازی در نمایش پنجه ای به وسعت خورشید از میناب .
رتبه اول بازیگری مرد شامل تندیش جشنواره ، لوح تقدیر و جایزه جشنواره تقدیم می گردد به عارف نیکخواه بخاط بازی در نمایش برگزین از رودان .
-    بخش نویسندگی
رتبه سوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر جشنواره تقدیم می گردد به مجتبی سلیمی بخاطر نگارش نمایشنامه پنجه ای به وسعت خورشید از میناب
رتبه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می گردد به ابراهیم پشتکوهی بخاطر نگارش نمایشنامه اعداد در بیابان از بندرعباس .
هیئت داوران در این بخش ضمن تقدیر از حضور نمایشنامه نویسان عزیزی چون نصرا... قادی و حمیدرضا آذرنگ ، هیچ یک از متون نمایشی ارائه شده را شایسته دریافت عنوان رتبه اول تشخیص نداد .
-    بخش کارگردانی
رتبه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به طو مشترک تقدیم می گردد به : حسین کریمی پور بخاطر کارگردانی نمایش اعداد در بیابان از بندر عباس و عیسی صادقی به خاطر کارگردانی نمایش بلندترین جای دنیا از بندرعباس
رتبه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره تقدیم می گردد به رضا غریب زاده دریایی بخاطر کارگردانی نمایش کشفی برای زنده ماندن از بندرعباس  .
رتبه اول کارگردانی شامل تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم می گردد به حسین درویشی بخاطر نمایش برگزین از رودان .
هیت داوران ضمن احترام به تصمیم دبیر محترم جشنواره مبنی بر حذف نمایش رویای تفتیده به کارگردانی عبدالمحمد سالاری و رضا عباسی شرکت کننده از بندرلنگه در بخش مسابقه و تقدیر از حضور تاثیر گذار و ارشمند گروه اجرایی در این دوره جشنواره نمایش فوق را به جهت نگاهی ارزشمند و نو به ارزش های دفاع مقدس و تلاشی موفق ، صمیمی و صادقانه از سوی عوامل اجرایی جهت حمایت های لازم به اداره کل هنرهای نمایشی معرفی می نماید .
ضمنا نمایش های برگزین از شهرستان رودان و کشفی برای زنده ماندن از بندرعاس جهت حضور در جشنواره منطقه ای معرفی می گردند.
هیئت داوران
علی رضایی                     پیمان شریعتی              علی رضا حنیفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد